Logotype
Logotype
Inställt tillsvidare

Nyhetsbrev

Fyll i din epost för att vara först med information kring nya datum och biljetter.

Datum och biljetter

Frågor och svar

Nej. Samtliga föreställningar är inställda. Vi kommer att jobba vidare med projektet, men i nuläget är inga nya datum aktuella och samtliga biljetter kommer att återbetalas.

Vi arbetar i dagsläget med att hitta nya datum som fungerar, samtidigt som vi inväntar ett konkret besked från regeringen om hur förutsättningarna för en eventuell lättnad på publiktaket ser ut och hur länge denna förväntas gälla. Det är därför svårt att veta exakt när vi kan ge tydligare beslut, men jobbar hårt på att får allt på plats så fort som möjligt.

Samtliga biljetter kommer att återbetalas.

Kortbetalade, bankbetalade, swishbetalade eller biljetter betalade med AcceptEmail (inkl outhämtade) återbetalas till kortet/kontot de betalades ifrån inom 14 dagar.

Biljetter köpta hos biljettombud återköps hos valfritt biljettombud.

För bokningar betalade med betalningssätt Klarna kommer du att få ett mejl ifrån Klarna gällande återbetalningen inom 14 dagar.

Har du biljetter betalade helt eller delvis med presentkort, vänligen skicka ett mail till info@ticketmaster.se med bokningsnummer och kompletta bankuppgifter. Återbetalningen görs sedan inom 14 dagar.

Service- och distributionsavgifter återbetalas ej vid inställt event.

Den här sidan använder cookies för att optimera sidans funktionalitet. Läs mer om vår cookiepolicy här.

Home